Способи доставки та оплати товару у нашому інтернет магазині

1. БЕЗКОШТОВНА доставка на відділення «Нової пошти»

Вибравши цей спосіб, ми доставимо вашу покупку до будь-якого зручного відділення «Нової пошти» в Україні.
Безкоштовна доставка можлива при купівлі двох або більше комплектів в одному замовленні.

Способи оплати при виборі цього способу доставки товару:
Оплата на картку-рахунок «Приватбанку», Монобанку та післяплатою у відділення «Нової пошти»

2. Адресна доставка кур'єром Нової пошти по Україні
Вибравши цей спосіб, ми доставимо вашу покупку на будь-яку зручну для вас адресу по Україні. Вартість доставки – за тарифами «Нової пошти».

3. Доставка на склад-відділення «Нової пошти» при повній попередній оплаті
Вартість розраховується згідно з тарифами нової пошти. Вибравши цей спосіб, ми доставимо вашу покупку до будь-якого зручного відділення «Нової пошти» в Україні. Вартість доставки товару залежить від кількості позицій у замовленні та його ваги Способи оплати при виборі цього способу доставки товару: на картку-рахунок «Приватбанку», Монобанку.

4. Доставка на склад-відділення «Нової пошти» - післяплата
Вибравши цей спосіб, ми доставимо вашу покупку до будь-якого зручного відділення «Нової пошти» в Україні.
Вартість доставки – за тарифами «Нової пошти».
Вартість доставки розраховується так:
Оплата за доставку (залежить від ваги та обсягу посилки) +2% від суми замовлення за післяплату+20 грн. за доставку грошей назад відправнику.
Способи оплати при виборі цього способу доставки товару:
- на складі «Нової пошти» при отриманні ( замовлення відправляємо по мінімальній передплаті 200 грн.)
Термін доставки замовлень в інтернет-магазині
Команда інтернет-магазину прагне виконувати всі замовлення в найкоротші терміни. Стандартно доставка в будь-який регіон України займає 1-3 дні.
На строки доставки замовлень впливають:
Кількість позицій у замовленні
Наявність товарів на складі
Відстань складу з даною продукцією щодо регіону доставки
Ми намагаємось максимально скорочувати терміни доставки:
Замовлення, залишені на сайті до 13:00, можуть бути надіслані клієнтам цього ж робочого дня.
Продукція представлена на сайті доставляється покупцям безпосередньо зі складів та з фабрик виробників у будь-яке зручне відділення "Нової пошти" по всій Україні та кур'єрами нової пошти до вас додому або в офіс.
Доставка на відділення «Нової Пошти» у вашому місті
Замовлення буде доставлено до будь-якої точки України протягом кількох днів на склад компанії «Нова Пошта». Ви можете ознайомитись зі списком відділень-складів Нової Пошти та підібрати найближче до вас за цим посиланням.
ПЕРЕВАГИ ЦЬОГО СПОСОБУ ДОСТАВКИ
В Україні понад 2200 відділень компанії. Найближче до вас відділення вже набагато ближче, ніж супермаркет чи ринок
Можливість оплатити ваше замовлення при отриманні, перевіривши його комплектність
Ви забираєте вашу покупку у зручний для вас час протягом 5 днів, які посилка зберігається на складі

Час роботи відділень «Нової пошти» максимально зручний: Пн-Пт з 8.00 до 20.00, Сб з 8.00 до 18.00

Оплата
Інтернет магазин пропонує своїм клієнтам будь-який зручний для вас спосіб оплати придбаного у нас товару:
Оплата готівкою при отриманні на відділенні «Нової пошти»
Оплата на картку-рахунок Приватбанку (Приват 24, термінали Приватбанку через касу Приватбанку)
Переваги попередньої оплати за товар на картку-рахунок «Приватбанку»
1. 100% оплата без комісій та прихованих платежів
Ви не сплачуєте комісії за переказ грошей при оплаті на відділеннях
післяплатою «Нової пошти»
2.100% швидша та оперативна доставка купленого товару
Після отримання оплати товар швидше буде доставлений покупцеві від виробників домашнього текстилю, склади
яких перебувають у різних містах України.
3. 100% безпека платежів
Під час оплати на картку-рахунок ви бачите всі реквізити фізичної особи-підприємця. Підтвердженням вашої оплати та безпеки є чек.

Повернення та обмін
Список товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, затверджений Постановою №172 Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів ».
Перелік товарів, що не підлягають поверненню/обміну:
  • - предмети сангігієни (гребінці, зубні щітки, помазки, рушники),
  • - парфюмерно-косметичні вироби,
  • - перо-пухові вироби,
  • - тюлегардинні і мереживні полотна,
  • - дитячі іграшки,
  • - білизна постільна (підковдри, простирадла, наволочки, набори білизни, пікейні простирадла, наматрацники),
  • - білизна натільна (бюстгальтер, труси, майки, піжами, нічні сорочки, халати та ін.),
  • - товари для немовлят,
  • - панчішно-шкарпеткові вироби.
Якщо Ваш товар належної якості зі списку вище, ми на жаль, не зможемо оформити обмін або повернення.

Просимо вас уважно оглянути товар при отриманні, щоб переконатися у його цілісності та відповідності до Вашого замовлення.
Пам'ятайте, що претензії щодо цілісності, комплектації, розміру, зовнішнього вигляду купленого або доставленого товару ви можете пред'явити лише у момент отримання!
Ваш розпис у накладній під час отримання посилки підтверджує вашу згоду на її відповідність заявленим при оформленні замовлення параметрам.

Заводський брак
Якщо ви виявили брак, повідомте нам і не користуйтеся цим виробом. При наявності ідентичного, ми обміняємо бракований товар без зайвих питань протягом декількох днів. Або повернемо гроші, якщо такого товару не виявиться на складі.
Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», оплатити доставку товару повинен покупець. Але в разі браку ми візьмемо на себе витрати з доставки товару в одну сторону.

У випадку, якщо вам доставили товар, який ви замовили, товар не має недоліків і просто вам не підійшов за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірами (згідно із законодавством обмін та повернення не здійснюється), однак, ми іноді йдемо на зустріч клієнту , і здійснюємо обмін або повернення, якщо упаковка товару не пошкоджена, але покупець зобов’язаний сплатити транспортні витрати по тарифам Нової пошти. Якщо доставка товару для Вас здійснювалася БЕЗКОШТОВНО, то у разі відмови від товару Ви зобов’язані будете сплатити вартість доставки товару згідно тарифів Нової пошти. (ЦКУ §2 глава 54, ст. 702 п. 3).
Усі пересилання Україною, у разі повернення товару, оплачуються покупцем. Відповідно до ЗУ про “Захист прав споживачів” зі споживача утримується вартість кур’єрських послуг під час доставки товару. Витяг із Закону України ст. 13, 15 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1023-12/page2) “Про захист прав споживачів” (№ 1023-ХII від 01.01.2016 р.),: “При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача поверненого товару, не пізніш як за 7 днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги.”

ПРОСИМО ВАС З ВІДПОВІДАЛЬНО ПІДІЙТИ ДО ВИБОРУ ТОВАРУ!
Уточнюйте у наших консультантів ціну на момент покупки товару, характеристики товару, що вас цікавлять, країну виробника товару, країну, де товар збирається і відшивається (наприклад: якщо у складі тканини Єгипетська бавовна, то це не означає, що товар вироблений саме там , іі вирощують і обробляють по всьому світу як у Єгипті, так і у Турціі або у Китаї і як наслідок назва типу бавовни і місце розташування іі вирощування не збігаються).

Якщо з будь-яких причин вам доставили не той товар, який ви замовили, то товар може бути повернутий або обміняний без додаткової плати, за умови належного збереження товару та оригінальної упаковки.